O PODJETJU KRŠTINC D.O.O.

”IZ GORIVA STISNEMO VEČ.”

PODJETJE KRŠTINC D.O.O.

“IZ GORIVA STISNEMO VEČ”

Osnovna dejavnost podjetja Krštinc je  dovršena montaža in temeljito vzdrževanje oljnih, plinskih gorilnikov ter plinskih kotlov. Skozi leta delovanja smo dejavnost dodatno razširili še na vzdrževanje drugih ogrevalnih naprav v kotlovnicah in toplotnih postajah. Tako se lahko pohvalimo tudi z vrhunskim poznavanjem načina priprave vode za polnjenje sistema centralnega ogrevanja in dozirnih naprav za pripravo sanitarne vode.

Prioriteta našega osebja je redno izobraževanje na strokovnem področju, prav tako pa strokovno usposobljenost izpopolnjujemo na izobraževanjih pri proizvajalcih in dobaviteljih ogrevalne tehnike.

Naziv podjetja:

KRŠTINC d.o.o.,

Albrehtova ulica 92, 1291 Škofljica

SLOVENIJA

Matična številka: 3834263

Davčna številka: SI12324795

Davčni zavezanec: DA

Poslovni račun: 02058-0258981309 pri NLB

Telefon: 01 366 63 68

Fax: 01 428 98 67

GSM: 041/640-864

Elektronski naslov: servis@krstinc.si

PODJETJE SKOZI ČAS

Kako se je vse skupaj začelo? Kaj je bil tisti glavni vzrok, da je iz radovednih poizkusov nastala družinska obrt? Vse to in še več vam razkrivamo v spodnji časovnici.

1958 – Gospod Ivan Krštinc, moj oče, je takrat še neizkušen in preprost, a ukaželjen mladenič zapustil svoj rojstni kraj v Beli krajini v želji po boljšem življenju, ki ga je takrat obljubljalo veliko mesto Ljubljana. Brez pravih predstav, kaj mu življenje daleč stran od domačega ognjišča pripravlja, se je pogumno podal v iskanje svojega prvega vira zaslužka. Imel je začrtano pot: ali postati trgovec ali pa kot njegov stric električar. Tehtnica se je prevesila v drugo in tako se je podal na razburljivo, 3 leta dolgo pot prakse električarja, ki ga je ponesla tudi v dežele zdaj že nekdanje Jugoslavije. »Ta je še bolj kot Ljubljana vse pridne in mlade fante vedno pričakala odprtih rok,« se svojih začetkov in lepih časov spominja Ivan Krštinc.

Par pridnih rok in bistrega uma so kmalu opazili tudi v IMP, industrijskem montažnem podjetju. Takrat si mladi gospod Ivan niti v sanjah ni mislil, da mu bo to podjetje ponudilo odlično odskočno desko za uresničevanje svojih mladostniških želja.

1970 – Neprecenljive izkušnje, pridobljene v IMP, so ga kmalu po letu 1970 ponesle v ljubljansko toplarno (ki so jo takrat še gradili), nato pa je svojo pot nadaljeval v Energetiki, v kateri so njegovo znanje uporabljali vse do leta 1991. Njegovo stalno izobraževanje je bilo tudi ključnega pomena, da so ga kot delavca močno cenili. »Možnosti za izobraževanje so bile takrat velike, tudi za delovodjo … če si le hotel,« pravi gospod Ivan in dodaja: »Zdaj je to veliko težje.« V tistih letih si je ustvaril tudi družino. Kot ponosnega očeta ga je z veseljem navdajala misel, da sem tudi jaz, sin Tomaž, začel hoditi po očetovih stopinjah. Ko sem bil star 15 let in je bil čas za razmislek o poklicni poti, sem kot fant sanjaril, da bom postal vesoljec (astronavt) ali kuhar, a me je oče, ki je bil bolj na realnih tleh, poslal na šolanje za električarja, saj je vedel, da bo to zame zelo dobro. Ker sem ga spoštoval, sem to njegovo željo upošteval.

1990 – Tega leta sem po očetovem nasvetu odprl obrt in pridno začel delati, oče pa se nam je pridružil leta 1991. Bil sem poln zagona, z novimi ambicijami in idejami. Uspešno sem namreč končal srednjo šolo za elektrotehniko in takrat najprej pomagal ob koncu tedna, po končanem pripravništvu pa zastavil na polno. Čez dve leti se mi je pridružila tudi žena Nataša in začeli smo graditi novi pomembni mejnik, na katerem še zdaj podjetje trdno stoji. Prvi zaslužek je prav z najino vnemo v družinsko blagajno začelo prinašati vzdrževanje energetskih strojev.

Kmalu za tem je v podjetju Krštinc z novimi močmi poslovno priložnost prepoznal tudi naš dobavitelj MKM s svojo opremo Rendamax in nam zaupal nalogo zagona in vzdrževanja ogrevalnih naprav po celotni Sloveniji. Sčasoma so prišle na trg tudi nove, izboljšane naprave, ki dosegajo boljšo optimizacijo, uvedli pa smo tudi priporočljive letne servise, ki napravam omogočajo daljšo življenjsko dobo.

2004 – Z ženo Natašo sva v vseh letih na slovenskih tleh močno utrjevala ime podjetja. Zaradi dodatnega truda, prizadevanja in izobraževanj pri Buderusu, saj nam je bila všeč njihova tehnika, je naše podjetje leta 2004 dobilo tudi certifikat in seveda naziv pooblaščenega serviserja v Sloveniji za to blagovno znamko.

2006 – Podjetja nikoli nismo oglaševali v raznih medijih, leta 2006 pa smo se svojim strankam in poslovnim partnerjem predstavili s spletno stranjo na svetovnem spletu. To nas je odprlo svetu, postali smo dostopni strankam in jim v besedi in sliki predstavili, kaj vse smo pripravili zanje. Kmalu so nam številni izkazali zaupanje in je naše sodelovanje zelo dobro še zdaj.

2008 – Podjetje se je začelo širiti, prihajale so nove stranke, zato so se povečale tudi potrebe po novih sodelavcih. Skoraj naključno sem se takrat srečal z Dejanom, saj smo pri Rožičevih nekajkrat že pregledovali ogrevalno napravo, sedanjega sodelavca Dejana pa smo spoznali pri popravilu gorilnika pri njih pozno zvečer, v temni ozki kurilnici. Medtem ko smo popravljali gorilnik, smo se pogovarjali o našem delu. Bil je zainteresiran in kar takrat smo opravili »razgovor« za službo. Pri nas je zaposlen od leta 2008. Njegovo znanje mehanike in ročne spretnosti so izboljšali raven naših storitev. Za tem smo uredili še polno opremljeno tovorno vozilo z orodjem in rezervnimi deli in kmalu je delo začel opravljati samostojno. Vestni, zanesljivi in strokovni sodelavec Dejan je velika pridobitev za naše podjetje, zato smo veseli, da je v naši sredini. On se našega srečanja spominja takole:

»S Tomažem Krštincem sva se spoznala, ko sem leta 2007 delal kot hišnik v vrtcu, kjer je Tomaž skrbel za ogrevalne naprave. Ker je svoje delo zelo dobro opravljal, sem ga poklical tudi, ko smo doma potrebovali popravilo oljne peči. Čeprav nismo bili redna stranka, se je klicu takoj odzval. Pogovor je nanesel tudi na moje delo in povabil me je, naj se mu pridružim, ker zaradi povečanja obsega dela potrebuje pomoč. Dogovorila sva se, da se mu en dan pridružim in spoznam njegovo delo. Bil sem presenečen in obenem navdušen nad velikostjo gorilnikov in njegovim delom, tako da sem se brez obotavljanja odločil, da se mu po poteku pogodbe v sedanji službi pridružim. Zdaj sodelujeva že od začetka januarja 2008 in še vedno grem vsak dan z veseljem v službo. V vseh teh letih sem se od njega zelo veliko naučil in dobil tudi marsikateri koristni nasvet za življenje. Tomaž je namreč tudi moj prijatelj, zato se občasno najini družini družita tudi v prostem času.«

S skupnimi močmi se je delo podjetja Krštinc v naslednjih letih uspešno nadaljevalo. Zaradi povečanega obsega del se je pojavila potreba še po enem novem sodelavcu.

2013 – V tem letu smo v celoti opremili že tretje tovorno vozilo in pridobili še enega sodelavca.

2014 – Ob začetku kurilne sezone stranke velikokrat sprašujejo o upravljanju svojih naprav, zato smo se odločili pripraviti uporabna videonavodila in stranke poučiti o upravljanju njihove naprave kar na spletu. Pripravili smo besedilo, ga posneli in tako so nastala videonavodila. Da so stranke z njimi zelo zadovoljne, je razvidno iz njihovih besed:

»Navodila za uporabo in delovanje sobnega termostata so nazorna, podrobna in natančno razložena, tako da jih lahko razume tudi nestrokovnjak, še celo ženska. V času vseh komercialnih poplav ste vredni zaupanja.«

(Moj korak, Mateja Juvan)

»Zahvaljujem se vam za videonavodila RC35', objavljena na YouTubu. Prihranili ste mi veliko branja in razmišljanja video pa preprosto pojasnjuje najpomembnejše. Hvala vam še enkrat.«

(Petar Pajić, Hrvaška)

Zaradi takšnih izjav vemo, da smo na pravi poti. To nam daje tudi dodatno energijo in zagon za izdelavo novih videonavodil za nove naprave. Do zdaj so si naša videonavodila ogledali že skoraj 70.000-krat.

2015 – V tem letu se nam je pridružil še Gašper, ki je zamenjal prejšnjega sodelavca. Do zdaj je dokazal, da je zaupanja vredni član ekipe, priden, srčen, discipliniran, da se želi učiti in postajati vsak dan boljši. Drži se pravila: »Vzamem si le toliko dopusta, da me pogrešate, in ne tako dolgega, da bi ugotovili, da lahko tudi brez mene.« Kako moder je tudi naš Gašper, a ne? V istem letu smo opremili že četrti kombi in začeli izobraževati mlajšo generacijo.

To leto pa je bilo prelomno. Prej smo se bolj ukvarjali s fosilnimi gorivi, v tem letu pa smo začeli zagone in vzdrževanje toplotnih črpalk, ki so obnovljivi viri energije. To kaže na to, da pozorno spremljamo nove smernice ogrevalne tehnike na trgu, da smo odprti in se trudimo strankam ponuditi kar največ.

2016 – V tem letu je stopil na slovenski trg Bosch s svojo ogrevalno tehniko. Kot lastnik blagovne znamke Buderus so se odločili ukiniti to blagovno znamko v Evropi, torej tudi v Sloveniji. Pri nas pa smo začeli šolanje o plinskih kotlih in regulacijski tehniki Bosch. V pričakovanju enako kakovostne tehnike smo se veselili novih izzivov.

2017 – V podjetju Krštinc so 4 zaposleni in pripravnik, saj sva z ženo Natašo v svoje vrste sprejela nadobudneža, ki se pridno uči in svoje znanje uporablja z delom na terenu. Poleg dodatnih pridnih rok pa se podjetje lahko pohvali tudi s štirimi servisnimi kombiji z vsemi originalnimi deli, potrebnimi za vrhunsko opravljeno storitev kjerkoli na terenu.

TO IN ŠE VEČ JE TISTO, KAR LAHKO BREZ POMISLEKOV SPODBUDI TUDI VAS V ZAUPANJE PODJETJU KRŠTINC. PREPRIČAJTE SE SAMI, NE BO VAM ŽAL.

MISLITE, DA SE JE NAŠA ZGODBA TUKAJ KONČALA?

NIKAKOR. MI GREMO NAPREJ.

01/366-63-68

041/640 864

01/428 98 67

servis@krstinc.si

MNENJA DOSEDANJIH STRANK

“Ključ za uspeh je zadovoljna stranka.”

NASVETI STROKOVNJAKOV

“Prisluhnite strokovnemu mnenju.”

Če se še ogrevate s starim plinskim atmosferskim kotlom, je čas za razmislek o nakupu novega kondenzacijskega plinskega kotla, ki ga odlikujeta velik izkoristek in tiho delovanje. Sodobni sobni regulatorji pa poskrbijo, da je želena temperatura v prostoru kar se da enakomerna.

Tomaž

Večdesetletne izkušnje kažejo, da se izognete nepotrebnim urgentnim popravilom ogrevalne naprave, če se enkrat na leto odločite za njen redni pregled.

Nataša

Predlagam, da občasno preverite tlak vode v ogrevalnem sistemu in ga ob morebitnem prenizkem tlaku dopolnite z vodo. Tlak vode v sistemu centralnega ogrevanja stanovanjske hiše naj bi bil 1,5–1,8 bara. Če se po ceveh sliši šumenje, gre za zrak v sistemu ogrevanja, ki ga v več poskusih odzračite na radiatorjih.

Dejan

Če je vaša plinska naprava namenjena le ogrevanju in ne uporabljate plina v hiši ali stanovanju za druge namene, svetujem, da po končani kurilni sezoni zaprete plinsko pipo pred plinskim števcem. Če kuhate s plinom, zaprite plinsko pipo pred kotlom.

Gašper

Zima 2016/2017 je spet pokazala zobe in velikokrat se je zgodilo, da je bilo razlog izpada ogrevanja, kjer uporabljate kurilno olje, izločanje parafina zaradi nizkih temperatur. Predlagam, da zaščitite cisterno, sesalni priključek na cisterni in oljevod pred mrazom oz. dovolj zgodaj dodate aditiv med kurilno olje v cisterni.

Aljaž

NAROČILO NA SERVIS
NAROČILO ZA VPIS V BAZO

Kako pogosto vzdržujete ogrevalno napravo?

POTRDI
REZULTATI

letno

55%

na dve leti

28%

več kot dve leti

15%

ne vzdržujem, kličem ob okvari

4%

Napišite svoje mnenje.

Vsako mnenje šteje.

ODDAJ MNENJE

naročilo za vpis v bazo

Baza, kot jo imenujemo, že ta hip vključuje številne naše stranke in z njimi celoten sklop visoko priporočljivih rednih vzdrževanj opreme, ki smo jih v podjetju Krštinc za njih nameščali v različne objekte.

Redno vzdrževanje opreme pa bo tudi vam zagotovilo nemoteno delovanje z maksimalnim izkoristkom kapacitet, manj oziroma nič nevšečnosti, ki se nam rade pripetijo ob najbolj neprimernem času, kot so konci tedna, prazniki ali pa ob nezavidljivih vremenskih razmerah z nizkimi temperaturami.

Redni pregledi pa na drugi strani prinašajo številne prednosti:

  • odpravo morebitnih težav,
  • urejenost naprave,
  • manj prostora za morebitne napake v delovanju in
  • navsezadnje zmanjšanje možnosti nepotrebnih stroškov.

Zato smo šli korak dlje! Prijavite se še danes v našo bazo rednega vzdrževanja naprave.

Poleg vsakoletnih pregledov bomo svojim strankam, vpisanim v bazo rednih letnih pregledov in vzdrževanj, dodatno omogočili tudi najbolj urgentna popravila – vsak dan v tednu!

Tu smo za vas - vedno!

Naročam enkrat letno pregled naprave

Oddaj naročilo

Pošljite sporočilo

Za kakoršnekoli informacije smo vam na voljo preko spodnjega obrazca ali naslednjih telefonskih številk:

Stacionarni telefon: 01 366 63 68
Mobilni telefon: 041 640 864

Polja označena z * je potrebno nujno izpolniti!

pošlji sporočilo